Skip to content
EN
logo-Garamond Design

Garamond Design

ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ

Η Garamond design ιδρύθηκε το 1993, από την κοινή δράση των δύο προσωπικών εταιριών του Bαγγέλη Πίσπα και της Xρύσας Kροκίδα. Δανείστηκε το όνομά της από τον κορυφαίο χαράκτη και σχεδιαστή του 16ου αιώνα Claude Garamond που σχεδίασε "τα ελληνικά του Bασιλέως", την πρώτη άρτια τεχνικά και αισθητικά ελληνική τυπογραφική γραμματοσειρά. Tο 1997, με τη μορφή πλέον ενιαίας εταιρείας, με σημαντικές επενδύσεις σε έμψυχο δυναμικό και υλικοτεχνική υποδομή, διευρύνθηκαν οι δυνατότητες ανάληψης έργων με αποτέλεσμα η Garamond design να κατέχει σήμερα μια σημαντική θέση στο χώρο του design στην Ελλάδα. Το 2010 γίνεται ιδρυτικό μέλος του συμβουλίου συνεργαζόμενων μελών branding & design της Ένωσης Διαφημιστικών Εταιριών Ελλάδας, συμβάλλοντας ενεργά στην αναγνώριση και ανάπτυξη του κλάδου.

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
Στρατηγική της μάρκας
Αξιολόγιση της κατάστασης της μάρκας και του περιβάλλοντός της και διαμόρφωση των κεντρικών στοιχείων της (όραμα, αποστολή, υποσχέσεις, αξίες, καθορισμός της σχέσης και της θέσης μέσα στο ευρύτερο χαρτοφυλάκιο μαρκών που ανήκει)

Λεκτική ταυτότητα:
Μελέτη ονοματοδοσίας
Δημιουργία σλόγκαν
Διαμόρφωση της γλώσσας και του ύφους "ομιλίας" της μάρκας

Οπτική ταυτότητα:
Σχεδιασμός λογοτύπου-σήματος
Διαμόρφωση των σημαντικών οπτικών στοιχείων που συνοδεύουν το λογότυπο με στόχο τη διαμόρφωση ολοκληρωμένης εικόνας (Look & Feel)

Ανάπτυξη Εφαρμογών της ταυτότητας της μάρκας:
Σχεδιασμός φόρμας και γραφικών συσκευασίας
Έντυπο και ηλεκτρονικό υλικό επικοινωνίας
Μελέτη περιβάλλοντα χώρου της μάρκας (χώροι εργασίας, καταστήματα και άλλα σημεία πώλησης, εκθέσεις, συνέδρια)
Σχεδιασμός και ανάπτυξη διαδικτυακών τόπων και εφαρμογών multimedia
Ανάπτυξη κατευθυντήριων οδηγιών για τη σωστή διαχείριση και εφαρμογή της ταυτότητας της μάρκας

Δημιουργική επικοινωνία:
Concept, σχεδιασμός και ανάπτυξη έντυπης και ηλεκτρονικής διαφημιστικής εκστρατείας
ΕΜΠΕΙΡΙΑ - ΠΕΛΑΤΕΣ
Η Garamond design έχει συνεργαστεί με τις μεγαλύτερες εταιρίες της ελληνικής αγοράς, ενώ έχει επεκτείνει τις δραστηριότητές της στην Κύπρο και τη Βουλγαρία.

Έχει δημιουργήσει ισχυρές και μακροχρόνιες σχέσεις με τους πελάτες της, βασισμένες στην εμπιστοσύνη και στο αμοιβαίο όφελος.

Οι κυριότερες συνεργασίες της Garamond design είναι:
Advance Pharmacies / Άμβυξ (Serkova, Sabuca di Patrone, Campari) / Axxon Bulgaria (Jivaeri, Event, Verite) / B. Σ. KAPOYΛIAΣ (Εκλεκτοί Οίνοι) / Coca Cola 3E (Amita motion, Frulite, Frulite on the go, Αύρα, Amita Frooties, Amita Classic, Waterblue, Λύττος) / Credin Hellas (Morfat, Αλάτι Πέρλα, Επαγγελματικά προϊόντα) / ΔΕΛΤΑ ΤΡΟΦΙΜΑ (Φρέσκο Γάλα ΔΕΛΤΑ, Μικρές Οικογενειακές Φάρμες, μμμmilk, Γιαούρτι Αγελάδος, Advance, Steps, Daily, Smart, Κατσικίσιο Γάλα, Vitaline, Natural) / Elmi Systems (CASIO, Proline) / ΕΟΣ Σάμου / Eύρηκα / Ευρωπαϊκή Πίστη Asset Management / Ferrero / Goody’s - Everest (Goody’s Burger House, Flocafe Espresso Room / La Pasteria) / Henkel Hellas (Dixan, Neomat) / ION / Κέντρο Προωθήσεως Πωλήσεων / Lanitis Bros (χυμοί Λανίτη, Dairy Cream Lanitis) / Lidl Hellas / Μύλοι Κρήτης / Sarantis (Τρύλετ, Prosar, Afroso) / Plias (Papoutsanis) / Jacobs Douwe Egberts (Douwe Egberts / La Meloise) / Ποτοποιία Τέττερη / United Milk Company Bulgaria (Vereia, Fibella) / Western Union / Υδρόγειος Ασφαλιστική
ΠΩΣ ΔΟΥΛΕΥΟΥΜΕ
Η μέθοδος που ακολουθείται από την Garamond design, για την εκτέλεση ενός έργου, μπορεί να χωριστεί στα ακόλουθα στάδια:
1. Προσωπικές συνεντεύξεις με τους άμεσα εμπλεκόμενους για την κατανόηση του οράματος και των προσδοκιών του φορέα υλοποίησης ενός έργου.
2. Ανάλυση και αξιολόγηση υφιστάμενης κατάστασης της μάρκας.
3. Έρευνα, μελέτη και αξιολόγηση του ανταγωνισμού με όποιο διαθέσιμο μέσο.
4. Καθορισμός των αξιών της μάρκας και των πλεονεκτημάτων της τόσο σε επίπεδο λογικής όσο και σε συναισθηματικό επίπεδο.
5. Καθορισμός της σχέσης της μάρκας με άλλες υπάρχουσες, ή στο μέλλον αναπτυσσόμενες μάρκες του ίδιου φορέα.
6. Καθορισμός σχεδιαστικών παραμέτρων (τεχνικοί περιορισμοί, δυνατότητες εκτύπωσης).
7. Πειραματική σχεδιαστική μελέτη για την εύρεση και την οπτικοποίηση της κεντρικής ιδέας, εντοπισμός λεκτικών και οπτικών στοιχείων που θα βοηθήσουν στην ενδυνάμωσή της.
8. Παρουσίαση εναλλακτικών προτάσεων που αποτυπώνουν ένα συνολικό look & feel της μάρκας.
9. Σχεδιασμός, τελικές μακέτες των ζητούμενων εφαρμογών.
ΤΙ ΜΑΣ ΞΕΧΩΡΙΖΕΙ
Με 20 χρόνια εμπειρίας, η Garamond design έχει αποδείξει ότι μπορεί να ανταπεξέλθει με μεγάλη επιτυχία και στις πιο δύσκολες και απαιτητικές κατηγορίες της αγοράς.
Κύρια πλεονεκτήματα της Garamond design είναι:
η δημιουργικότητα - όχι ως τυχαίος παράγοντας ή ως επανάληψη μιας συγκεκριμένης μανιέρας, αλλά ως αποτέλεσμα της εντατικής και μεθοδικής εργασίας και της απόλυτης προσήλωσης στο στόχο κάθε έργου
η υποδειγματική οργάνωση και οι καθετοποιημένες υπηρεσίες, που παρέχουν ευελιξία, ταχύτητα και απόλυτη συνέπεια στις δεσμεύσεις που αναλαμβάνει
η προσωπική ενασχόληση του υπεύθυνου κάθε έργου με όλα τα στάδια της υλοποίησής του, γεγονός που εκμηδενίζει τα λάθη, επιτρέπει την καλύτερη επικοινωνία και επιταχύνει το χρόνο ολοκλήρωσης ενός έργου
η άριστη γνώση της τεχνολογίας εκτυπώσεων που επιτρέπει την άρτια αναπαραγωγή κάθε έργου
ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ
H διάκριση δεν είναι αυτοσκοπός, είναι όμως κίνητρο για πρωτοποριακή, αλλά προσηλωμένη στο στόχο της δημιουργία

Η Garamond design έχει βραβευθεί επανειλημμένα για έργα της τόσο σε ελληνικούς, όσο και σε διεθνείς διαγωνισμούς

1993, Α’ Βραβείο, για το σχεδιασμό του σήματος της ελληνικής Προεδρίας της Ευρωπαϊκής Ένωσης
2002, EBΓΕ, Έπαινος για το σχεδιασμό της συσκευασίας Amita Classic
2003 & 2004, Ermis PR Award για τα προγράμματα “Παιδί & Διατροφή” της ΦΑΓΕ και “Εργάζομαι με ασφάλεια” της ΑΓΕΤ ΗΡΑΚΛΗΣ που σχεδίασε
η Garamond design για λογαριασμό της εταιρίας EPIKINONIA

2006, Αστέρι Συσκευασίας για τις συλλεκτικές φιάλες ΑΥΡΑ - Olbinsky
2007, χάλκινο μετάλλιο στο διεθνή διαγωνισμό Bottled Water Awards για τις συλλεκτικές φιάλες “η ΑΥΡΑ του καλοκαιριού” στην κατηγορία “Καλύτερη γυάλινη φιάλη”
2011, Ermis Design Bronze στην κατηγορία συσκευασίας τροφίμων & ποτών για το γάλα Μικρές Οικογενειακές Φάρμες της ΔΕΛΤΑ
2016, Silver Retail Interior Award στην κατηγορία Store Innovation – Food για τoν σχεδιασμό των καταστημάτων Lidl
και Bronze Retail Interior Award για την κατηγορία Best Interior – Food Retail / Σούπερ Μάρκετ για τoν σχεδιασμό των καταστημάτων Lidl
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
A.
Κασομούλη 85, 117 44 Αθήνα